Semantix hakee taloushallinnon assistenttia

Haemme taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2016 saakka. Työ alkaa mahdollisimman pian.

Tehtäväkuvaus 

Työn päätehtävä on myyntireskontran hoitaminen ja laskutus sekä peruskirjanpidossa ja raportoinnissa avustaminen. 

Työskentelet osana pientä ja tiivistä tiimiä, joten pidämme tärkeänä monipuolista osaamista ja auttamishalukkuutta. Toivomme, että haluat tehdä taloustehtäviä joustavasti ja monipuolisesti, jolloin pääset itsekin oppimaan uutta ja kehittymään tehtävässä. 

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää

  • Oma-aloitteellisuutta
  • Hyvää suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin kielitaito katsotaan eduksi.
  • Kykyä toimia monikulttuurisessa työyhteisössä
  • Kykyä avoimeen ja rehelliseen kommunikointiin
  • Kokemusta reskontran hoitamisesta. 

Kokemus kirjanpidossa ja raportoinnissa käytössä olevista ohjelmista Navision ja ExOpen, on eduksi.  

Aiempi työkokemus vastaavista tehtävistä taloushallinnon parissa ei ole välttämättömyys. Tärkeintä on, että olet innostunut oppimaan lisää ja kehittämään omaa ammattitaitoasi.

Työ sijaitsee Helsingin Vallilassa.

Haethan tehtävään oheisen linkin kautta:
https://www.manpower.fi/fin/tyon-haku/tyo/bdcee604-fa19-4dfa-9ca7-8e097eec2019/taloushallinnon-assistentti/


Hakuaika päättyy sopivan henkilön löydyttyä. 

Lisätietoja

Lisätiedot sähköpostitse osoitteesta hr@semantix.fi



Jaa