Semantixille käyttäjäkokemuksen kehittämisosaamista

Osana digistrategiaansa, Semantix on rekrytoinut Luis Rizon tehostamaan markkinoinnin ja tietotekniikan yhteensovittamista. Rizo vastaa käyttäjäkokemuksen kehittämisestä Semantixin digiympäristössä.

– Haluamme kehittää Semantixin markkinointia kaikissa digitaalisissa kanavissa ja parantaa asiakaskokemusta. Tarvitsimme tähän henkilön, joka ymmärtää ja osaa analysoida asiakkaiden digikäyttäytymistä ja pystyy myös vastaamaan teknologiakehityksestä. Rizo työskentelee sekä markkinointitehtävissä että IT-osastolla, kertoo Semantixin myynti- ja markkinointipäällikkö Maria Balsam.

– Tällä rekrytoinnilla vahvistamme tietotekniikka- ja markkinointi osastojen välistä yhteistyötä. Digistrategiamme kannalta on keskeistä, että pystymme tarjoamaan Semantixin asiakkaille ja alihankkijoille helpon ja toimivan yhteistyökanavan, toteaa IT-johtaja Karl Jansson.

Luis Rizo on kokenut järjestelmä- ja verkkokehityksen osaaja. Ennen Semantixia hän työskenteli konsulttina ohjelmistokonsultointiin erikoistuvassa Valtechissa.  

– Innostuin Semantixin tarjoamasta haasteesta valjastaa kaikki yrityksen järjestelmät parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tuottamiseen, Rizo kertoo.

Luis Rizo aloitti tehtävässään 1.8.2016. Hänen toimipaikkojaan ovat Tukholma ja Uppsala.  

 

Semantix on Pohjoismaiden johtava käännös- ja tulkkauspalveluja tarjoava kielipalveluyritys.  Kumppaniverkostomme kattaa noin 7000 kääntäjää ja tulkkia. Semantixilla on kuusi toimipaikkaa Ruotsissa, kaksi Norjassa ja neljä Suomessa. Semantixin pääomistaja on yksityinen pääomasijoitusyhtiö Segulah.

Lisätietoa

Karl Jansson
IT-johtaja
+46 18 65 50 42
karl.jansson@semantix.se

Ann Wikland
markkinointikoordinaattori
+46 769 46 85 55
ann.wikland@semantix.se



Lataa



Jaa