Laatu

Kielipalveluidemme korkea ja tasainen laatu on meille ensisijaisen tärkeää. Huono käännös voi johtaa liiketoiminnan menettämiseen ja puutteellinen tulkkaus saattaa kariuttaa sopimusneuvottelut. Siksi työskentelemme aktiivisesti laadun takaamiseksi.

Laatupolitiikka

Meidän on ymmärrettävä ja täytettävä asiakkaidemme toiveet ja tarpeet. Kaikkien asiakkaidemme tulee olla tyytyväisiä!

Siksi tarjoamme tyytyväisyystakuun ja

  • tuotamme kielipalveluita oikeaan aikaan, oikealla tavalla ja oikeassa paikassa
  • kehitämme ja parannamme itseämme ja palveluitamme systemaattisesti koko ajan
  • toimimme sitoutuneesti, asiakaslähtöisesti ja ammattimaisesti asiakkaamme, toimittajamme ja kollegamme kohdatessamme. 

Sertifioitu laadunhallintajärjestelmä

Semantixilla on ISO 9001:2008 -laatusertifikaatti. Semantix on ollut uranuurtaja laatutyössä, sillä olemme ensimmäinen käännös- ja tulkkausalan yritys, jolle on myönnetty laatusertifikaatti Suomessa. Olemme ylpeitä pioneerityöstämme ja kehitämme jatkuvasti prosessejamme ylläpitääksemme toimintamme korkeaa tasoa.

Semantixin laadunhallintajärjestelmää arvioidaan eli auditoidaan kaksi kertaa vuodessa sekä sisäisten että ulkoisten arviointien avulla. Asiakkaanamme voitkin olla varma palvelujemme korkeasta laadusta. Arviointi takaa myös palveluiden jatkuvan kehityksen ja parantamisen.

Laatusertifikaattimme on myöntänyt Inspecta Sertifiointi Oy ja sertifikaattimme numero on 2783-07.

Tästä linkistä voit tarkistaa sertifikaatin voimassaolon. 

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla tarkemmin sertifikaatistamme tai laadunhallintajärjestelmästämme.