Säännöt ja toimitusehdot

Semantix InstantConnect helpottaa tuotetietojen kääntämistä

Semantix InstantConnect – inRiver PIM nopeuttaa uusien tuotteiden tuomista markkinoille uusilla kielillä. InstantConnect on täysin integroitu inRiver PIM -järjestelmään, joten voit itse päättää mitä käännetään ja toimittaa tekstit yhdellä napin painalluksella – Semantix InstantConnect hoitaa loput.

Mitä tarkoittaa PIM?

PIM tulee sanoista Product Information Management eli tuotetiedonhallinta. Monilta yrityksiltä puuttuu tehokas tuotetiedonhallinnan toimintamalli, minkä seurauksena tietoa tallentuu useisiin eri paikkoihin, tiedoissa on epäjohdonmukaisuuksia ja tiedon laaduntarkastusta ei tehdä.

Tuotetiedonhallintajärjestelmän eli PIM-järjestelmän avulla tuotetietoa tuottavan yrityksen prosessit voidaan keskittää siten, että kaikki tieto löytyy yhdestä lähteestä. Uusien myyntikanavien kuten sähköisen kaupankäynnin kanavien integrointi on edullisempaa, kun tieto ei ole hajallaan eri järjestelmissä vaan löytyy yhdestä paikasta.

Myyntikanavia ovat esimerkiksi verkkokaupat, tuoteluettelot, postitse tai sähköpostitse lähetettävät uutiskirjeet, ja mainosjulisteet. 

Mikä on inRiver?

inRiver on ruotsalainen yritys ja tuotetiedonhallintajärjestelmien pohjoismainen markkinajohtaja. Yrityksen järjestelmä on nimeltään inRiver PIM.

Mikä on InstantConnect?

InstantConnect on yhteinen nimi Semantixin tarjoamille “liitännäisille”, jotka automatisoivat käännösprosessia esimerkiksi liittämällä asiakkaan sisällönhallintajärjestelmät ja asiakastiedonhallintajärjestelmät Semantixin Sesam Connect -nimiseen ohjelmistorajapintaan.

Mikä on InstantConnect – inRiver PIM?

InstantConnect – inRiver PIM on inRiver PIM -järjestelmän lisäosa, joka automatisoi tietyt käännösprosessin vaiheet kuten käännettävän aineiston tuonnin asiakkaan järjestelmästä ja valmiin käännöksen viennin takaisin asiakkaan järjestelmiin.

Korvaako InstantConnect – InRiver PIM Semantixin Episerver-käännöksiin käytettävän lisäosan?

Ei, Episerver on verkkojulkaisujärjestelmä ja InRiver PIM on tuotetietojärjestelmä, joka voi toimia Episerverin tietolähteenä.

Asiakkaan järjestelmistä ja tarpeista riippuen molemmista saattaa olla asiakkaalle hyötyä.

Miten Semantix InstantConnect hyödyttää tuotetiedonhallintajärjestelmän käyttäjää?

InstantConnect nopeuttaa uusien tuotteiden lanseeraamista ja mahdollistaa lanseerauksen kaikilla markkinoilla yhtä aikaa, sillä sen avulla tuotetietoja voidaan kääntää ja julkaista eri kielillä yhtä aikaa. Kun käytät InstantConnectia, sinun ei enää tarvitse manuaalisesti leikata ja liimata käännettäviä tuotetekstejä.

Kuinka paljon aikaa säästän Semantix InstantConnectia käyttämällä?

Säästät kaiken sen ajan, jonka sinä ja kollegasi aiemmin käytitte käännösten hallinnointiin.

Voiko Semantix InstantConnectin avulla lisätä järjestelmään useita kieliä yhtä aikaa?

Kun lanseeraat yhden tai useamman uuden tuotteen useassa eri maassa, Semantix InstantConnect automatisoi tekstien käännösprosessin kohdekielille. Näin voit tuoda tuotteet markkinoille yhtä aikaa kaikilla haluamillasi kohdekielillä. Tiesitkö, viestiminen kohderyhmän äidinkielellä lisää onnistuneiden kauppojen määrää 25 prosentilla?

Voisitteko esitellä minulle InstantConnectia?

Kyllä, ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Semantixilla, niin sovitaan webinaarista tai henkilökohtaisesta tapaamisesta.

Voinko seurata työn etenemistä Semantix InstantConnectissa?

Kyllä, saat täydet oikeudet käynnissä oleviin ja valmistuneisiin käännösprojekteihin.

Voinko olla suoraan yhteydessä kääntäjään Semantix InstantConnectissa?
Kyllä, voit lähettää kääntäjille palautetta tehdystä työstä.

Miten Semantix InstantConnect tilataan?

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Semantixilla tai lähetä sähköpostia osoitteeseen contact@semantix.se.

Millaisia ovat tilausvaihtoehdot?

Tarjoamme kahta erilaista tilausmallia: Voit tehdä joko kahdentoista kuukauden määräaikaisen sopimuksen, jossa laskutus tapahtuu neljännesvuosittain tai voit maksaa koko vuosimaksun etukäteen, jolloin saat yhden kuukauden ilmaiseksi.

Sisältyvätkö käännökset hintaan?

Eivät, käännöskustannukset laskutetaan erikseen Semantixin kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti.

Miten InstantConnect asennetaan?

InstantConnect inRiver PIM asennetaan yhteistyössä asiakkaan IT-henkilöstön kanssa tai ulkopuolisen inRiver-ratkaisukumppanin (ks. www.inRiver.com) kanssa. Asiakasratkaisun toimivuudesta vastaa joko asiakas itse tai ratkaisukumppani.

Kuinka kauan asennus kestää?

Erään inRiver-ratkaisukumppanin arvion mukaan asennus kestää noin 6–8 tuntia, mutta kesto riippuu asennuksesta.

Mitä inRiver PIM -versiota Semantix InstantConnect tukee?

Semantix InstantConnect – inRiver PIM on suunniteltu InRiver PIM 6.3 -versiolle. Jos olet kiinnostunut Semantix InstantConnectista, mutta käytössäsi on uudempi versio, ota yhteyttä Semantixiin.

Voiko Semantix InstantConnectia käyttää sekä ohjelmisto- (raskas asiakas/työpöytäversio) että pilvipalveluversiossa?

Semantix InstantConnect – inRiver PIM on suunniteltu pilvipalvelulle.

Kuuluvatko päivitykset hintaan?

Semantix huolehtii InstantConnect – inRiver PIM:n päivityksistä ja varmistaa, että inRiverin päivitykset ovat yhteensopivia sen inRiver PIM -version kanssa, joka oli voimassa silloin, kun InstantConnect – inRiver PIM asennettiin.

Kakor, Kekse, μπισκότα, galletas, evästeet, eväste, печенье, 曲奇饼, cookies

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Evästeet ovat tietueita, jotka tallentuvat tietokoneellesi/puhelimeesi, ja joiden avulla voimme tehdä käynnistäsi kotisivuillamme entistä paremman. Jos jatkat sivuston käyttöä, sallit tämän.

Voit lukea lisää evästeistä ja niiden poistamisesta täältä